понедельник, 19 февраля 2018 г.

VARPUNEN

VARPUNEN

Minulla on ollut hajataittoa jo todella pitkään, mutta olen pärjännyt vallan hyvin pitkiä aikoja ilman silmälasejakin. Kaukana on ollut pehmää, mutta se on ollut ihan fine, kun siihen tottui eikä paremmasta tiennyt. Ja jouduin siis tottumaan, kun olen kadottanut minun edellisest silmälasit – ne ihanat kultaiset Clement Gouverneur -metallisankaiset. Ranskalaista dissainia jo vuodesta 1878 ja […]


Samettisohvat ovat ihania, mutta tiedättekö mikä on vielä ihanampaa? Nupukki. Voitteko uskoa mikä ihana tuntu, samettinen pehmeys ja vuosi vuodelta kaunistuva pinta. Nupukkinahka (nubuck leather) on nahkan ulointa kerrosta, mokkanahka alapuolta. Mokalla ja nupukilla on yhteistä vain pörröinen ulkoasu, sillä materiaalit eroavat laadultaan ja ominaisuuksiltaan huomattavasti. Molemmat ovat pehmeää ja nukkaista, mutta nupukki on nukaltaan […]


Meinasin ottaa tässä tavaksi mehumaanantain. Se voisi olla ihan hyvä ja pitkävaikutteinen vaihtoehto kerran vuodessa pidettäville monipäiväsille mehupaastoille. Lueskelin Vogelin vinkkejä kyseiseen hommaan, mutta siellä tulee vastaan muutama ei niin maukas tuote, kuten kultapiiskutee, ja lisäksi tuo hera ei sovellu vegaaneille. Sovelsin ohjetta ja ujutin mehujen joukkoon hapankaalimehun, tai hörppäsen kotitekoista kombuchaa, niin saan Molkosanin […]


Hyvät unet kuuluvat kaikkeen tähän minun hyvinvointiflowhun vahvasti. Hyvin nukutut yöt ovat minulle tärkeämpiä kuin mitkään liikuntasuoritukset tai maailmaa pelastava ruokavalio. Ja hyvällä unella puhun sellaisesta säännöllisestä 8 tunnin levollisesta yöstä, mikä monelle lapsiperheelliselle ja kovasti töitä tekevälle on harvinaisuus. Unesta on helppo luopua, kun työ tai perhe vaatii, mutta sano mun sanoneen, että se […]


Olen miettinyt paljon tuota hiusten värjäämistä, ja ennen kaikkea sen tarpeellisuutta. Kohti harmaantumistahan tässä ollaan vahvasti menossa, niin värjäystahtihan sen kuin kiihtyisi. Ikääntyessä myös hiuslaatu ohenee eikä tiedossa ole enää samanlaisia kutreja kun vaikka tyttärilläni. Viime keväänä aloin valmistautumaan tuohon harmauden tulemiseen ja olihan se alkuaan vähän sellainen #greyissue . Kävin säännöllisesti Jemmassa hakemassa lohtua […]


Original article and pictures take dekolehti.fi site

Комментариев нет:

Отправить комментарий