понедельник, 19 февраля 2018 г.

Hemma hos Emily

Hemma hos Emily

Tack kära helg, du gav oss sol och hopp om livet, nu är du slut och jag längtar redan tills vi ses igen. Kanske längtar jag extra mycket, för nästa lördag åker vi på det här och bor här, för att på söndag åka hem och packa om väskan till det här som är måndag morgons mål. Men efter det ska vi knappt lämna länet, så det så. Jag är vimmelkantig över hela semestergrejen och tanken på att kunna bada i ett hav gå barfota i sandaler och andas ljummen luft. En jobbarvecka kvar. Och helt plötsligt känns söndagsjobbande helt okej, har dessutom gott sällskap av smågodis och Patsy Cline på spotify. Inte det värsta alltså.


Hur som helst, i senaste Älskade hem kan du läsa om mitt och Mari Strenghielms första publicerade jobb ihop. Mari är stylist och grafisk formgivare och bor dessutom i ett dödsvackert hus på Dalarö. Kolla här om du så där ogenerat vill titta in och se hur familjen Strenghielm hade det när jag och Johanna var där!


Och såklart också i tidningshyllan efter Älskade hem nr 2 - 2014. Vi har varit hemma hos Emily som på rätt liten yta och med enkla medel har förstått det där med att låta rätt saker synas. Ett förbaskat rätt hem om du frågar mig.






Original article and pictures take linaostling.blogspot.nl site

Комментариев нет:

Отправить комментарий